Witam na moim blogu.

Życzę przyjemnego wertowania moich przemyśleń. Zapraszam do komentowania.

środa, 15 września 2010

Hiszpańskie KF

Poszukując schematu generatora GDO trafiłem na dość ciekawą stronę hiszpańskiego krótkofalowca EA4NH. Znalazłem tam kompletną dokumentację dość ciekawego rozwiązania takiego generatora. No cóż czas skończyć z półśrodkami typu "majstrowanie" generatorów na UL1202 lub tranzystorach w pajęczynie, bo znów "źródło" sygnałów w.cz. stało się potrzebne a go nie mam. W najbliższym czasie powstanie mój klon urządzenia, którego znajduje się niżej;-)

GDO konstrukcji EA4NH (źródło: http://www.ea4nh.com)
Strona zawiera opisy różnych urządzeń elektronicznych przydatnych przy budowie i uruchamianiu urządzeń radiowych. Co mnie zdziwiło, projekty są kompletne, razem z rysunkami płytek, opisami cewek - po prostu wystarczy skompletować podzespoły, zmontować i uruchomić. Oczywiście wiedza elektroniczna mile widziana - układy w.cz. są chyba najbardziej kapryśne ze wszystkich.

Link

EA4NH 73!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz