Witam na moim blogu.

Życzę przyjemnego wertowania moich przemyśleń. Zapraszam do komentowania.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Kolorystyka w stylu starych kuponów Lotto

Totalizator Sportowy od szeregu lat urządza oprócz tradycyjnych losowań różnego rodzaju loterie. Mi zawsze bardzo się podobały kupony do tych loterii a szczególnie ich niezwykle spokojna kolorystyka połączona z elementami w kolorze złotym. Wypełnienia elementów były zwykle gradientowe. Nie znalazłem ani jednego zdjęcia ani kuponu w swoich szpargałach, dlatego będziecie mi musieli uwierzyć na słowo. Takie losy zawsze wzbudzały we mnie podziw dla tych, którzy je projektowali.

Wczoraj "kopnęła mnie" inwencja twórcza. Mam tak, że czasem po prostu muszę i już. W tej chwili zajmuję się trochę ornamentami, ale to co stworzyłem jest bardziej motywem niż ornamentem. Rysunek jest już przygotowany do wykorzystania na ploterze tzn. obiekty są poprzycinane i nie nakładają się na siebie. Całość powstała w Corel Draw X4. Jak tam się fajnie kręci spiralki :-) To oczywiście nie był koniec zabawy, bo jak już miałem szablon to jego pokolorowanie  było już tylko relaksem...


PS. Zgodnie z życzeniem: większe i duszkiem ;-)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że tak zastosowałeś tak dużą kompresję...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest wektorowe, więc mogę sobie zrobić nawet wielkości stołu;) Poza tym możliwe, że się stanie częścią większej całości.

    OdpowiedzUsuń